Toimitusehdot

Yleistä

  • Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta viiteen (2-5) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan, ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
  • Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla, mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.
  • Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esimerkiksi tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.
  • Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille myyjä on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
  • Toimitamme tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille). Toimitustapoina Posti ja Matkahuolto. 
  • Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena.
  • Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.
  • Hinnat sisältävät arvonlisäveron.


Palautukset

  • Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme.
  • Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen marja@maheka.fi tai puhelimitse 045 1289 323 ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen/tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus, Maheka Oy, Kangasalantie 1067, 36200 Kangasala.
  • Voit palauttaa tuotteen myös myymäläämme.

 

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

  • Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto pakettipisteen virkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee pakettipisteessä heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota sen jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.